WARSZAWA: Specjalista ds. reklamy – Radio PIN

7 Gru

Wymagania:
– min. dwuletniego doświadczenia zawodowego w sprzedaży czasu reklamowego w radiu,
– łatwości nawiązywania kontaktów, budowania i podtrzymywania relacji,
– umiejętności analitycznego myślenia i działania pod presją czasu,
– kreatywności i determinacji w osiąganiu założonych celów,
– wykształcenia wyższego,
– biegłej znajomości pakietu MS Office,
– znajomości języka angielskiego.

Zakres obowiązków:
– kompleksowa obsługa kluczowych klientów i domów mediowych w zakresie realizacji kampanii reklamowych w radiu,
– przygotowywanie ofert oraz prezentacji sprzedażowych,
– budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
– realizacja planów sprzedażowych,
– współpraca z innymi działami firmy w calu zapewnienia jak najlepszej realizacji zleceń Klientów.

Osobie zatrudnionej oferujemy:
– pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– pakiet socjalny.

Aplikuj:

CV + list motywacyjny do dnia 23.12.2014 na adres e-mail: praca@polsatmedia.pl z dopiskiem „młodszy specjalista ds. planowania kampanii reklamowych radio”.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s