W oceanie bezrobocia

23 Sier

Było morze absolwentów
w morzu kołek wśród odmętów
a na kołku był wierzchołek sialala…

Na wierzchołku siedział absolwent
i nogami przebierając śpiewał tak:

Moje dyplomy wyglądają szałowo na ścianie i w szufladzie – daję słowo!
A najładniej wyglądają w kontenerze
tam ich miejsce powiem szczerze sialala!

Gdy otworzysz jednego suplementa, to ci cierpnie prawa pięęęta,
gdy zaś ujrzysz oba dokumenty to już cały jesteś cierpnięty sialala!

Bezrobotny brat, bezrobotna sąsiadka,
nawet nasza uczelniana prymuska Agatka…
I ja także bezrobotna byłam i się w żalu pogrążyłam sialala!

Bezrobotny kolega mnie pocieszał,
Bezrobotny kuzyn zaś rozśmieszał….
A po roku nic się nie zmieniło, tylko bezrobocie się zwiększyło sialala!

/M. R/

Jedna odpowiedź to “W oceanie bezrobocia”

  1. Kometa Wrzesień 14, 2013 @ 5:04 pm #

    Pamiętam tę piosenkę, ale byłam wtedy młoda. „Na kolonii życie płynie jak staremu po łysinie” to też było fajne

Skomentuj

