Humanistyczna autobiografia

27 Mar

…by PERFECTionistka

Miałam kilka lat, kiedy zmienił się mój świat,
w podstawówce, w klasie „B”
Wypracowanie jedno wystarczyło by,
takie famy za mną szły,
i prestiżu kilka lat.
Potem czasu szmat,
minął zanim wybór padł,
na kierunek studiów i,
choć już dziś to wiem,
wtedy nie wydawał mi się złem,
więc pismakiem stałam się.

Ref:

Teraz jest nas dwie,
każda z nas inna jest,
ale jeden przyświeca nam cel,
za kilka lat podbić medialny świat,
Mieć go u stóp.
Nie sławy chęć,
ale praca „na pięć”
wreszcie coś po, co wstawać się chce,
coś, co radość daje,
gdy na kartce powstaje,
to właśnie to…

by M.R©

Skomentuj

