MEDIA: Let me pay

1 Gru

Święta tuż tuż. Sklepowe wystawy zapełniają się symulacjami najróżniejszego rodzaju mikołajków, aniołków, krasnoludków i reniferków. Większości z nas działa to na nerwy, bo do świąt pozostało jeszcze mnóstwo czasu, a już trzeba myśleć o prezentach… Dla tych, którzy zakupowego szału nie znoszą, a cała ta przedświąteczna atmosfera przyprawia o ból głowy powstał portal Let Me Pay.

Prezent dla innych
Let Me Pay łączy w sobie portal społecznościowy, mikropłatności i reklamę on-line. Osoby w nim zarejestrowane mogą przesyłać swoim znajomym wirtualne prezenty. Wszystkiemu towarzyszy przelew środków finansowych na konto odbiorcy, tak aby ten mógł zafundować sobie rzeczywisty upominek. Jeśli jednak pomysł darczyńcy (wybrany z katalogu reklamowanych firm współpracujących z Let Me Pay) nam się nie spodobał, pieniądze możemy pozostawić na swoim koncie, lub przesłać prezent innej osobie. Transakcje działają na zasadzie wirtualnego portfela, obsługiwanego przez telefon komórkowy, bądź za pomocą internetu. Użytkownik, chcący zabawić się w Mikołaja musi stworzyć konto w serwisie letmepay.com, aktywować opcje dostawania i wysyłania prezentów, a możliwość zabawy i sprawiania przyjemności innym stanie się banalnie prosta.

Prezent dla siebie
Platforma szczególnie podoba się reklamodawcom. Dzięki niej mogą prowadzić sponsorowane kampanie promocyjne oraz programy lojalnościowe na odległość. System pozwala nawet na organizowanie masowych akcji adresowanych do dużego grona odbiorców. Klienci, za aktywną działalność na koncie firmowym (weryfikowana za pomocą narzędzi do analizy fanpage’y) zostają obdarowani prezentami. W ten sposób marka buduje pozytywny wizerunek, a konsumenci cieszą się z darmowych drobiazgów. Portal wspiera także prowadzenie konkursów organizowanych przez firmy (możliwość natychmiastowej nagrody) i umożliwia generowanie kuponów prezentowych. Wszystko po to, by ułatwić życie użytkownikowi.

Nowy portal szybko zdobywa sympatię coraz większej ilości Fejsbukowiczów, którzy stają się potencjalnym gronem klientów wielkich firm. To z kolei sprawia, że rośnie zainteresowanie portalem w branży biznesowej. Świetlana przyszłość? Jedno jest pewne, Let Me Pay może stanowić koniec ery nietrafionych prezentów!

/AG/

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s