Jak się narobić i nie zarobić

15 Lip

Musi być oryginalny, spójny logicznie, zawierać słowa kluczowe. Najlepiej, żeby miał trzy różne wersje, każda nie krótsza niż 2 tysiące słów. Głębszy sens jest pożądany, jednak najbardziej upragniona jest kreatywność, bo tylko ona może sprawić, że dziesiąty tekst o tym samym napiszesz tak, jakby były to dwie zupełnie inne opowieści.

Umówmy się, mało kto czyta teksty na nieatrakcyjnych blogach z szablonów, które służą tylko i wyłącznie pozycjonowaniu stron www. Jeśli na nie trafiasz, zwykle denerwujesz się, bo chciałeś znaleźć zupełnie coś innego, na ogół merytoryczny tekst dotyczący wybranego zagadnienia, a nie bełkot w kółko na ten sam temat. Opisy pod wyszukiwarkę są odkrytą tajemnicą dla zaplecza technicznego i prawdziwą bronią agencji marketingowych. Treść dziwnego artykułu o odpoczynku w Szczecinie napakowany jest linkami, dlatego szybko (nawet bez zamiaru) znajdujesz się na stronie producenta oświetlenia, lub agencji nieruchomości. Dla Ciebie to kilka straconych minut serfowania po sieci, dla kogoś to godziny wspinania się na wyżyny swojej twórczości dziennikarskiej, w zamian za kilka marnych groszy…

Złotówka może dwa złote, więcej nie wchodzi w grę. Na czarnym rynku przecież każdy tekst można kupić za kilkadziesiąt groszy. Po co przepłacać? Sęk w tym, że umysł ścisły różni się od humanisty i jego teksty copywriterskie też. Niestety to już zupełnie inna bajka. Tu stawia się na ilość.

Nie ważne ile się napracujesz, jak bardzo kreatywny będzie Twój opis kaloryfera, czy rury PCV. Ważne, żebyś użył słów kluczowych i nie przekroczył ustalonego terminu oddania tekstów. Witaj w branży SEO!

/AG/

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s