Humanistyczne żale

8 Lip

Humanistyczne żale, nieprzesadzone wcale
Żale na bezrobocie i niedogodności,
na „szerokie plecy” i na znajomości!

Doświadczenie i osiągnięcia me
On pochwalił i rzekł
Że na rozmowę zaprosić chce
Jego wymagania i moje oczekiwania
Zwarły się w jedno lecz
i tak czułam, że w końcu mi powie „precz”.

Potem mnie na rozmowę zaprosił
I na spotkaniu tym
peany na część mych umiejętności wznosił
Wszyscy mi zazdrościli tam
Gdy wychodziłam
bo wydawało się, że jestem lepsza od innych dam

Humanistyczne żale, nieprzesadzone wcale
Żale na bezrobocie i niedogodności,
na „ szerokie plecy” i na znajomości!

Wczoraj też wysłałam CV
i dziś pukam już do następnych drzwi
Tamten tymczasem zadzwonił,
Przepraszając, że czas mój trwonił,
Tyle, że to stanowisko,
wzięła jego kuzynka,
bo będzie mieć blisko…!

Już więcej nie wyślę Cv
byś nadzieję robił mi,
A teraz czemu nie
w Biedronce przyjmę się!

M.R ©

/na melodię Brathanki „Czerwone Korale” /

komentarze 2 to “Humanistyczne żale”

  1. Kropka Lipiec 8, 2013 @ 6:33 pm #

    haha. Genialne. 😀

Skomentuj

