Gumtree – mój przyjaciel

1 Lip

Na początku cudowny towarzysz życia. Skarbnica ofert pracy i nadziei na lepszą przyszłość. Po jakiś dwóch tygodniach codziennych spotkań znienawidzony kompan, nie umiejący nawet w 10% odwzajemnić  mojego zainteresowania nim. Gumtree!

Im bardziej chcę, tym bardziej o niego zabiegam, dopieszczam stałym kontaktem, setkami maili wysyłanymi oczywiście z ciekawymi (przynajmniej według mnie) załącznikami. Po co to wszystko? Po to, żeby w końcu oddzwonił, zaproponował spotkanie… Niestety, moja randka z gumtree mimo, że jest najdłuższą jaką miałam do tej pory z życiu, nie przynosi żadnych efektów. Chyba stały związek nie jest mi pisany….

Zawodzi mnie, owszem. Brakuje mi do niego zaufania, o wierze w niego nawet nie wspomnę. Jednak nadal go odwiedzam… Może z sentymentu, a może dlatego, że jest naprawdę dobrym źródłem informacji, a niekiedy nawet prawdziwej rozrywki!

Absolwentka studiów humanistycznych poszukuje pracy.
Aby zaoszczędzić sobie i Państwu czasu poniżej przedstawiam najważniejsze informacje.

Doświadczenie:
-w redakcji gazety,agencji reklamowej,telemarketingu,księgarni.

Staż pracy:
-6 lat

Oczekiwania:
-umowa o pracę,cały etat,
-zarobki nie niższe niż 1500-1600 zł/netto,mile widziana możliwość wypracowania dodatkowych premii/prowizji,
-przyjazna atmosfera w pracy.

Dodatkowe umiejętności:
-prawo jazdy kat.B,
-angielski na poziomie dobrym.

Zainteresowane nawiązaniem współpracy osoby proszę o kontakt mailowy.

Kto z was uważa, że pilnie poszukujący pracodawca, szukający szczęścia na gumtree (oczywiście) odpowie na takie zgłoszenie – ręka do góry. Tak, jak myślałam! Lasu nie ma, nawet jednego samotnego drzewa nie widać. No cóż, na pustyni pracy ciągle susza…

/AG/

Komentarze 2 to “Gumtree – mój przyjaciel”

  1. Sylwia Lipiec 7, 2013 @ 8:12 am #

    Jak widzę dzielimy towarzysza codziennych batalii o pracę. Nienawidzę go, a jednocześnie stał się moją heroiną, przy czym, jeśli wreszcie okaże się dla mnie łaskawy z ogromną przyjemnością go porzucę, zapomnę.

    • humanistki Lipiec 7, 2013 @ 10:26 am #

      Od samego początku wiedziałam, że Gumtree ma więcej kochanek!
      Cóż poligamia jest w modzie…

Skomentuj

